20 October 2011

kecik hati :')

heyy stalker :) have a nice day yeah !
anywy , da lme kan ta sentuh blog nyy .
last ary tuu awl bln 10 kan -..- #lame ke ?harhar
bkn ap tekanan perasaan lbey la mse tu. tu y ta der mood lngsong :)
oke back kpd title post ary ny .

oke ! hope youalls sudi bce, and and kalau ta suke tu sile tekan X belah ats skly belah kanan oke :) y sudi bce muaahhh ckit :* ehem ehem , kalau korg perasan la kan , sttus aku kt fb k'belakangan ny pasal 'FRIENDS'je kan? btol ta ? #kalau ta perasan diam je la :|  oke aku jujo aku kecik aty dgn kwn aku tu . #phm ayat aku, bkn benci oke ! but kecik aty je -,-  1stly aku mmg dah buang ego aku tu and say sorry kat dia org tapi dia org tuu mseh dgn ego mereka ? hm #sape mreke ? tok seh nyebok mu na twu :|  tape la , aku mmpu diam diam n diam je kan ! aku tak na pk ap ap laa , bnde kecik ? aku da lupe kan pon . but still ad kesan luke kat aty aku :')  sorry to say la kwn , peragai awk tak matang :)  setiap org ad silap t'sendiri . and awk b'2 pon ta s'mesti nye PERFECT oke ! 

oke mule2 aku mmg da putos ase da na pegy sek , tngok muke korg . tapi setelah aku pk elok2, aty da mule tenang baru aku phm ! ta der gune menagis sbb kwn y ta sngop memahami perasaan kwn nye sndri . and for youralls information aku dgn dia org kwn dr kecik -..- tipu kalau ta saling memahami kn :')  dulu pna jugak kan gado2 , cbb y same jugak salah fhm . penat dahh aku mengalah , tak nak ckp dgn aku, tak nak tegor aku ? heyy sokey la awk . kwn bkn awk awk je kan . ramai lagyy ryte ? but now ta der spe y bole jadi BFF cy ! cbb tak na jadi mcm skrg y saya alami -..- series kecik aty !  mse 1st tyme knl janji nak together2 laa . ap pon ta bole pkai . b'bual jee . #kelakr aku ingt blek mse dulu2 pnye janji :D

kalau korg t'bce kan . sorry kalau kate2 aku nyy menyakit kan aty kau ke apeh ke . #ny blog aku k :) ingt ! dengan ap y kau buat kat aku , mybe akn b'patah balek dkt diri kau . mybe bkn skrg ? mne twu akn dtg kan . bkn na m'doa kan kau . but kau ta pna rse ap yg aku rse skrg nyy :')  aku ta b'dendam or bnci dgn  korg k . SPM ta lme lgy kan , so aku tana laa cbb kau kau aku jdi t'tekan sgt. #kau na b'dendam kau pnye pasal, cukop mse nnty aku minta maaf . hihi . 
setiap insan y b'gelar kwn hendak lah saling memahami,memaafkan if ad slah o silap,sentiase menasihat dgn cre y baek , susah senang b'sme . baru laa nme nye 'BEST FRIEDS FOREVER'  bkn hnye kate2 sje #kalau ckp je ta gune jugak kan -..-

thanx da bace post mengarut ny :)

No comments:

Post a Comment