13 August 2011

1o Ogos 2o11 - 10 Ramadhan 1432

Kehilngan PakCik y the best :(

korg2 , aku tgh cdey :( ta twu na cter kt cpe kan . cdey cgt2 ..
kalau korg sudi bce , thnx yee . kalau ta sudi bce , korg bole go ! hm =='  

date kat ats uh korg twu ap ? ta twu kan , meyh cny aku na share story aku kat korg :( Aku dah k'hilangan s'org pkcik y pling aku cyg . dia sudah kmbali ke rahmatullah :( berita y cgt cgt menyedih kan pd aku sekluarga ..walaupon jrg jpe , tpy dia byk nasihat kan aku , byk buat aku ktwe n mcm2 lagy la kan . tpyy uh cmua tgl kngan kan Pak Ngah . Pak Ngah da b'bhgia d'alam cne kan :( 

dekat sek aku mgu ny setiap pgy ad buat bacaan Yasin .. ary jumaat pgy tdy , aku bce Yasin cmpy mengalir air mate :'(  cdey cgt , pgy tdy suasane mnjadi sayup je bile aku t'kenang kan kenangan mse arwah ad lagy . seriz , ta sangke  pak ngah aku da ta der kan -,-' .. ta t'bce yasin uh aku menahan sebak . yla kan , kod kod ad org prsan aku tgh mngis =='  hmm.. 

*Semoga Allah melimpah kan Rahmat k'atas roh mu wahai insan y b'nama Kamarudin Bin Hussin . Al-Fatihah ~

thanx da bace post mengarut ny :)

No comments:

Post a Comment